Coördinatie & meer

 

Dan kan je denken aan...

Alles wat nodig is om zaken rondom jouw vastgoed soepel te laten verlopen.

 

Geldersche Bouwservice kan de coördinatie van uiteenlopende (werk)processen en alle daaruit voorvloeiende contacten & communicatie voor je uit handen nemen.

 

Wij kunnen fungeren als aanspreekpunt voor huurders en/of stakeholders bij (technische)vragen, storingen en/of klachten. Daar kan je dan bijvoorbeeld ons "Storing- & meldingsformulier GBS" voor gebruiken.

Wij zorgen er ook voor dat de klachten en storingen worden opgevolgd, opgelost en afgemeld. Check!

 

Wij zien er op toe dat afspraken nagekomen worden en dat de dienstverlening optimaal is. Helemaal zoals jij het graag ziet!

Indien gewenst organiseren we een (huurders)overleg, evaluatie- en onderhandelingsgesprekken met leveranciers en/of andere  betrokken partijen.

 

Daarnaast onderhouden wij contact en contracten met toeleveranciers en andere betrokken.

 

Een persoonlijke aanpak en benadering hebben onze voorkeur. Daarom zijn wij graag zichtbaar en regelmatig aanwezig op locatie, waar mogelijk.

 

"Luisteren, kan zo veel zeggen". 

#quote omdenken